مهندس قنبری شهردار سین برخوار در پیامی از مردم در احیای عزای حسینی در شهر سین قدردانی کرد .

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. مهندس قنبری شهردار سین برخوار در پیامی از مردم در احیای عزای حسینی در شهر سین قدردانی کرد .

مهندس قنبری شهردار سین برخوار
در پیامی از مردم در احیای عزای حسینی در شهر سین قدردانی کرد .

در این متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را سپاسگزاریم که باری دیگر فرصت عزاداری در ماه محرم، صفر بخصوص ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر را نصیبمان کرد.

عزاداری، احیاء خط خون و شهادت، و رساندن صدای مظلومیت اهلبیت حضرت رسول اکرم «صلی الله علیه و آله وسلم» به گوش جهانیان است.
و‌ سوگواری برای شهیدان کربلا، انتقال (فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی) به نسل های آینده است و رسالت و پاسداری از خون شهید و شهادت است.

عزاداران حسینی، شیفتگانی هستند که پروانه وار دور شمع وجود تابناک سلطان قلب‌ها و دلها حضرت امام حسین علیه السلام می‌چرخند و با شور و شعور حسینی عمیق ترین پیوندها را در سایه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به ظهور و بروز می رسانند و اربعین حسینی بعنوان یکی از بزرگترین و با شکوه ترین و زیباترین اجتماعات عالم؛ با زحمات شبانه روزی و خدمتگزاری مواکب حسینی شهر سین در درون شهر، نجف اشرف و کربلا با همراهی مواکب دیگر بار دیگر عظمت و شکوه اسلام و تشیع و پیروان حضرت حسین ابن علی علیه السلام را به نمایش گذاشت.

از تمامی مردم بصیر و ولایتمدار و همه‌ی عزاداران حسینی شهر سین، هیئات مذهبی، سخنوران و مداحان، موکب ها، دسته های عزاداری و مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج،گلزار شهدا و امامزاده سید کمال الدین حسینی با برپایی مراسم های عزاداری ماه محرم، صفر و اربعین حسینی قدردانی می نمایم.

مسعود قنبری
شهردار سین برخوار

کانال خبری شهرداری سین در ایتا 👇
@channelshahrseen

فهرست