خدمات موجود شهر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. خدمات موجود شهر

خدمات موجود شهر

تجهیزات شهری
شهر سین به لحاظ بهره مندی از تجهیزات شهری دچار کمبودهای بسیار است به طوری که در حال حاضر این شهر فاقد آتش نشانی، پمپ بنزین، کشتارگاه و محل دفع پسماندهای جامد است؛ و زباله های شهری نیز به محل موقت ایستگاه دفع زباله شهر گز انتقال می یابد. حتی آرامستان موجود شهر نیز به لحاظ موقعیت استقرار بی اشکال نیست و شهر را دچار معضلات زیست محیطی نموده است.

تأسیسات شهری
آب آشامیدنی شهر از طریق سازمان آب و طرح آبرسانی اصفهان تأمین میگردد؛ و از کیفیت بالنسبه خوبی برخوردار است. برای تأمین کمبود آب به ویژه در فصول گرم آب از چاههای موجود در شبکه پمپاژ میشود که این آب شور میباشد.

فاضلاب
شهر سین فاقد سیستم جمع آوری آبهای سطحی و دفع فاضلاب است و فاضلابها از طریق چاههای جذبی دفع میگردد.

 

شبکه تأسیسات برق، گاز و تلفن

شهر سین به لحاظ بهره مندی از تأسیسات برق و گاز و تلفن از وضعیت مناسبی برخوردار است؛ و تقریباً تمامی شهر از این تأسیسات بهرهمند هستند.

 

خدمات فرهنگی- تفریحی شهر

در شهر سین خدمات فرهنگی و تفریحی به شرح زیر می باشد:

شهر دارای یک باب کتابخانه به نام بقیه الله الاعظم (عج) می باشد که علاوه بر فراهم آوردن زمینه های مطالعه داری فرهنگسرا جهت بالابردن و ارتقا سطح کیفی و فرهنگی زندگی مردم شهر می باشد. علاوه بر آن در شهر مهد قرآن،کانون فرهنگی امام علی (ع)، زورخانه شهید باهنر،پارک باغ نو، پارک درویشان،سالن بزرگ پیامبر اعظم وجود دارد که امکانات تفریحی و ورزشی شهر را تامین می کند.

خدمات آموزشی

در شهر سین مدرسه ابتدایی و متوسطه فعال می باشد. که شامل مدرسه ابتدایی پسرانه هیئت امنائی شهید مصطفی خمینی،دبیرستان متوسطه اول زنده یاد قربانی و… می باشد.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست