🇮🇷 پیام قدردانی حضور و تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سین💐

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 🇮🇷 پیام قدردانی حضور و تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سین💐
[ Photo ] 🇮🇷 پیام قدردانی حضور و تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سین💐

«بسم الله الرحمن الرحیم»
حضور باشکوه مردم انقلابی و بصیر شهر سین، شهرستان برخوار و کشور عزیزمان ایران در پای صندوق های رأی، سبب شد دشمنان نظام و انقلاب، که از مدتها پیش با شیوه های مختلف تبلیغاتی تلاش می کردند مردم ایران را نسبت به این انتخابات بی اعتنا و دلسرد و مأیوس سازند، نقش بر آب کند.
بی شک مردم عزیز شهر سین همگام با ملت ایران با این حرکت انقلابی، روح مقدس امام راحل و ارواح طیبه شهدا را شاد و باری دیگر نام آنان را سرافراز ساختند.
این حضور عظیم مردمی در مسئله ای که به سرنوشت کشور ارتباط و نقشی حیاتی در آینده ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، پاسخ هوشمندانه و قاطعی بود که ملت ایران به دسیسه های دشمنان داد و نقشه های آنان را برای ایجاد محیط یأس آلود و نهایتاً فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی تا مدتها خنثی کرد.

🌹👈 از طرفی انتخاب شایسته و‌ خلق حماسه ای دیگر در شهرستان های برخوار و شاهین شهر میمه و انتخاب مجدد آقای حسینعلی حاجی را برای چهارمین دوره متوالی را در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می نماییم.
🔹امید است همچون گذشته این توفیق خدمت گذاری که باید مغتنم دانست در روستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت شهرستان برخوار و رفع مشکلات آن در بخش های مختلف بکارگیری شود .

✍️ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سین برخوار

کانال خبری شهرداری سین در ایتا 👇
@channelshahrseen

فهرست