پیام تبریک شهردار شهر تاریخی سین برخوار در آستانه ۲۶ مردادماه سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار شهر تاریخی سین برخوار در آستانه ۲۶ مردادماه سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

پیام تبریک مهندس قنبری شهردار شهر تاریخی سین برخوار »
در آستانه ۲۶ مردادماه سالگرد
#بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

«بسمه تعالی »

بازگشت غرورآفرین آزادگان و دلاورمردان راه حق و حقیقت به میهن اسلامی روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایام معطر به عطر حضور دوباره گل واژه‌های مکتب ایثار و مقاومت است، که شمیم شهیدان را با خود به یادگار داشتند.
قطعاً یکی از روزهای ماندگاری که هیچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، روز بازگشت سرافراز آزادگان عزیز به میهن اسلامی است، فاتحان سرافرازی که با ایثار و از خودگذشتگی برای دفاع از عزت، کیان و آبروی میهن اسلامی مردانه جنگیدند و رنج و اندوه دوری از وطن را صبورانه تحمل کردند و درس عزت استقلال و سربلندی را برای هم‌وطنان به ارمغان آوردند.
آزادگان، هیچ‌گاه متعلق بـه یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند، چرا کـه پیام و سیره آن‌ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است کـه برای همیشه ماندگار است.
آزادگان در طول جنگ تحمیلی، پیام‌آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در بین کینه‌توزی دشمنان و تلخ‌کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال میهن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.
قطعاً ملت شریف ایران به داشتن چنین انسان‌های وارسته‌ای به خود می‌بالد و آزادگان سرافراز کشور را جزو ذخایر ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند که همواره بزرگی آن‌ها در خاطره‌ها و تاریخ این مرز و بوم زنده و جاری خواهد ماند.
اینجانب، با ادای احترام به روح بلند شهدا و تجلیل از مقاومت رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس، سالروز ورود عزتمندانه آزادگان مبارز و نستوه را، به همه آزادگان شهرستان برخوار و خانواده‌ هایشان تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و بهره‌مندی از منویات رهبر معظم انقلاب در پاسداری از میراث انقلاب اسلامی موفق و پیروز باشید.»
مسعود قنبری
شهردار شهر تاریخی سین

فهرست