مهندس قنبری شهردار سین در پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. مهندس قنبری شهردار سین در پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

مهندس قنبری شهردار سین در پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

چهاردهم خردادماه، سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و عروج ملکوتی عارفی بزرگ و ستاره ای درخشان در شب ظلمانی طاغوت است که با رهبری بی‌ بدیل خود نهضت بیداری اسلامی را به جهان صادر کرد و فصل نوینی را در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز کرد.
از مهمترین مصادیق آن، تبلور اندیشه و خواستگاه انقلاب، در یوم ا… ١۵ خرداد ١٣۴٢، به بار نشست که در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران از مهمترین رویدادهای قبل انقلاب بوده و یاد آور دلاوری های آزاد مردانی است که با نثار خون خویش نهال انقلاب را آبیاری کرده و الگویی برای آزادگان جهان شدند.
اینجانب سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را به ملت شریف ایران به ویژه مردم سرافراز شهر تاریخی سین برخوار تسلیت عرض نموده و یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و شهدای عزیز تاره گذشته رییس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت را گرامی داشته و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

✍️روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سین

کانال خبری شهرداری سین در ایتا 👇
@channelshahrseen

فهرست