مهندس قنبری شهردار سین برخوار در پیامی چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی و ولادت حضرت زهرا سلام الله علیهم را تهنیت گفت.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. مهندس قنبری شهردار سین برخوار در پیامی چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی و ولادت حضرت زهرا سلام الله علیهم را تهنیت گفت.

مهندس قنبری شهردار سین برخوار در پیامی چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی و ولادت حضرت زهرا سلام الله علیهم را تهنیت گفت.

متن پیام تسلیت مهندس قنبری بدین شرح است:

بِسمِ رَبِ الشُهَدا وَ الصِدیقین

《شهادت هنر مردان خداست.》
حضرت امام خمینی(ره)

سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، اسطوره غیرت و شجاعت و بنیانگذار جبهه مقاومت است و در مکارم و سجایای اخلاقی، شخصیتی ممتاز و کم‌نظیر در بین دوست و دشمن است.
او سرباز مخلص و بی ادعای ولایت بود و در همین راستا، قهرمان ملیِ ایران اسلامی بلکه جهان اسلام است.
بدون شک راهی که او و همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان و مبارزه با مستکبران جهان در پی‌ گرفتند ادامه دارد و امروز در جنگ غزه این مقاومت و ایستادگی به خوبی مشاهده می شود .
آنگونه که حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، در وصف این شهید والا مقام فرمودند:《شهید سلیمانی قهرمان ملّت ایران است، به خاطر اینکه ملّت ایران داشته‌های فرهنگی و معنوی و انقلابی و ارزشهای خودش را در او متبلور و مجسّم دید، لذا استکبار جهانی بداند که بعداز شهادت این سردار رشید اسلام، همبستگی ملت ایران بیش از پیش شده و مکتب او، در سرزمین ایران اسلامی برای همیشه جاویدان خواهد ماند.

بدینوسیله سالروز شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز و فرمانده همیشه پیروز سپاه اسلام، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده بزرگوار آن شهیدان، ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و همه دوستدارانش مجدد و مکرر تبریک و تسلیت عرض نموده، برای روح بلند این سردار بزرگ علو درجات الهی و محشور شدن با شهدای کربلا را از درگاه حضرت حق طلب می‌کنم و تقارن سالروز شهادت آن عزیز با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)
که به حق حاج قاسم، عاشق و دلسوخته آن بانوی دو عالم و عاشق و پیرو واقعی حضرت امام (ه)بود را گرامی و تبریک عرض می نمایم.

مسعود قنبری
شهردار شهر تاریخی سین برخوار

فهرست