سرتیپ دوم پسدار سید محمد علی جزینی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. سرتیپ دوم پسدار سید محمد علی جزینی
رفتنت را کجای دلم بگذارم.

پیش خودت نگفتی ، اگر بروی ، چه کسی مراقب ما باشد.

هنوز شیرینی آخرین لبخندت ، و آخرین خداحافظی ات را به یاد دارم .

آخرین افطاری ات را نخوردی ، گفتی نمی دانم دوستان ، و همرزمانم آیا این افطاری را دارند یا نه.

نمی دانی چه افتخاری کردم برای آخرین بار میزبانت بودم .

کاش به اندازه دلت ، مهربان بودیم.

شهادتت مبارک.

ما را فراموش نکن
رفیقم ، خدا حافظ
دیدار به قیامت

💻روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سین

فهرست