مهندس قنبری شهردار سین در پیامی کسب مقام سوم و عنوان “بهترین طراح ربات” در مسابقات بینالمللی تکنوزین عراق توسط تیم “آساتیک برخوار” با حضور نخبگان شهر سین را تبریک گفت.
مهندس قنبری گفت: با افتخار، کسب مقام ارزشمند سوم و عنوان “بهترین طراح ربات” در مسابقات بینالمللی تکنوزین کشور عراق توسط تیم افتخارآفرین “آساتیک برخوار”، متشکل از نخبگان نوجوان، جناب آقایان سعید سلطانزاده و محمد قربانی از شهر سین را به خانوادههای معزز ، مردم شریف و همیشه سربلند شهر سین و شهرستان برخوار تبریک و تهنیت عرض مینماییم.
شهردار سین افزود: این موفقیت چشمگیر، بار دیگر توانمندی و شایستگیهای برجسته جوانان و نوجوانان خطه پرافتخار برخوار را به اثبات رسانده و برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار کهن خواهد افزود.



