✅فرماندار شهرستان برخوار به همراه جمعی از مسئولین، روز شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ با حضور در شهر سین و به نیابت از شهدا، در پویش غرس #نهال_امید مشارکت کردند. این اقدام به فرمان و توصیه مقام معظم رهبری حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای (مدظلهالعالی) و به منظور تقویت محیط زیست و یادبود شهدا صورت گرفت.
صبحامروز ، رضا علی معصومی فرماندار شهرستان برخوار به همراه معاون برنامهریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مهندس قنبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سین و رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با حضور در شهر سین، موفق به غرس #نهال_امید شدند.
🔺این اقدام که به نیابت از شهدا و به منظور پاسداشت یاد و خاطره آنان صورت گرفت، در راستای توصیه مقام معظم رهبری حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای (مدظلهالعالی) و با هدف تقویت پوشش گیاهی و محیط زیست منطقه انجام شد.
🔺مشارکت مسئولین شهرستان در این پویش، نشاندهنده اهمیت توجه به موضوعات زیستمحیطی و همچنین پیوند میان کار فرهنگی و عملی در جامعه است.
🔺این برنامه با استقبال مردم مواجه شد و ادامهدهنده مسیر مسئولین در عرصه خدمترسانی و پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی است.
#شهر_تاریخی_سین
#در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی
💻روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سین












