رفتنت را کجای دلم بگذارم.
پیش خودت نگفتی ، اگر بروی ، چه کسی مراقب ما باشد.
هنوز شیرینی آخرین لبخندت ، و آخرین خداحافظی ات را به یاد دارم .
آخرین افطاری ات را نخوردی ، گفتی نمی دانم دوستان ، و همرزمانم آیا این افطاری را دارند یا نه.
نمی دانی چه افتخاری کردم برای آخرین بار میزبانت بودم .
کاش به اندازه دلت ، مهربان بودیم.
شهادتت مبارک.
ما را فراموش نکن
رفیقم ، خدا حافظ
دیدار به قیامت
💻روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سین



